5 הטעויות העיקריות ב-Google Ads שעולות לכם הרבה כסף
- אדי לובקין
- קידום ממומן בגוגל
כבעלי עסקים, סביר להניח ששמעתם רבות על היתרונות של פרסום בגוגל: החשיפה למספר עצום של אנשים, אפשרויות המיקוד המדהימות והפוטנציאל להחזר השקעה (ROI) מרשים. אז, החלטתם לנסות ולתת לזה הזדמנות. אך האם זה הניב לכם את התוצאות להן ציפיתם, או שזו הייתה חוויה מאכזבת שהשאירה אתכם עם פחות כסף ממה שהשקעתם בה?
אתם לא לבד. אין ספור בעלי עסקים, בדיוק כמוכם, מנסים לנווט במבוך שנקרא Google Ads ללא מפה או מצפן, תוך שהם עושים טעויות נפוצות שמובילות אותם לנתיב של בזבוז תקציב ופספוס הזדמנויות.
1. שימוש במילות מפתח בהתאמה רחבה
מילות מפתח הן הלב של כל קמפיין ב-Google Ads, אך בחירה במילות מפתח רחבות מדי תמשוך את האנשים הלא נכונים, תעלה לכם כסף ולא תניב תוצאות. בחירת מילות מפתח רלוונטיות הקשורות באופן הדוק לשירותים שאתם מציעים תמקד את הקהל שלכם ותגדיל את הסבירות לאינטראקציות משמעותיות כמו יצירת קשר (ליד) או רכישה.
2. התעלמות מתוספי מודעות
תוספי מודעות מרחיבים את המודעה הרגילה ויכולים לספק מידע נוסף כמו פרטי התקשרות, קישורים לדפים רלוונטיים נוספים, או אפילו מחירי מוצרים ישירות בתוצאות החיפוש. הם יכולים להעשיר את המודעה שלכם, להעלות את שיעורי הקליקים והרבה פעמים גם את ההמרות. אי שימוש בתוספי מודעות הינה טעות שכיחה ויקרה.
3. חוסר שימוש במילות מפתח שליליות
מילות מפתח שליליות מונעות מהמודעות שלכם להופיע כאשר אנשים מחפשים מונחים לא רלוונטיים וכאלה שאתם מעדיפים שלא יעלו את המודעה שלכם. עורך דין תעבורה לדוגמא, המפרסם עצמו בגוגל, כנראה לא ירצה להופיע כשמחפשים "עורך דין תעבורה בהתנדבות". זהו כלי חשוב העוזר לכם להימנע מפניות לא רלוונטיות ובזבוז תקציב מיותר.
4. דפי נחיתה לא תואמים
קרה לכם שחיפשתם בגוגל שירות או מוצר, לחצתם על התוצאה שנראית לכם הרלוונטית ביותר רק כדי לגלות שהועברתם לדף שלא קשור בשום צורה למה שחיפשתם? כאשר המודעה שלכם מבטיחה משהו אחד, אבל דף הנחיתה שלכם מספק משהו אחר, אתם לא רק מאבדים לקוח פוטנציאלי אלא גם פוגעים באמינות העסק שלכם.
5. שגר ושכח - מתכון לכישלון
להפעיל קמפיין בגוגל, להישען אחורה ולשכוח מקיומו – כנראה יעלה לכם הרבה מאוד כסף. מעקב אחר התוצאות ואופטימיזציה שוטפת הן חלק בלתי נפרד מקמפיין מוצלח לאורך זמן. האסטרטגיה שלכם יכולה וצריכה להשתנות עם הזמן ועם למידת התוצאות של הקמפיין.
מתי לשקול עזרה מקצועית ב-Google Ads?
בסופו של דבר, מדובר על משאבים רבים אשר אמורים, ובהחלט יכולים, להניב תוצאות מעולות עבורכם. במידה ואתם מפרסמים בעצמם בגוגל, או אפילו אצל סוכנות פרסום ואתם לא רואים את התוצאות שאתם מצפים להן, כדאי להיעזר באנשים בעלי ידע מקצועי בתחום. בתור סוכנות המחזיקה בתג Google Partner, אנו גאים להגיד כי בעשור האחרון עזרנו לאין-ספור עסקים אשר איבדו את האמונה שלהם בפרסום בגוגל – לראות תוצאות שהם לא האמינו שניתן לקבל.
אם גם אתם רוצים להצטרף לרקורד ההצלחות שלנו, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים בטופס ונהיה בקשר ממש בקרוב: