מילות מפתח

מה זה מילות מפתח?

מילות מפתח הן מילים או ביטויים שמשווקים ובעלי אתרים משתמשים בהם כדי לתאר את התוכן באתר שלהם ולעזור למנועי חיפוש להבין על מה מדבר התוכן. מילות המפתח נבחרות לאחר מחקר מילות מפתח ומיועדות לשפר את הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש. הן משמשות כגשרים בין מה שהמשתמשים מחפשים לבין התוכן שהאתר מציע.

נניח שיש לכם חנות אינטרנט שמוכרת נעלי ספורט. אתם רוצים שאנשים שמחפשים נעלי ספורט בגוגל ימצאו את האתר שלכם. בשביל זה, אתם בוחרים במילות מפתח רלוונטיות שסביר שהלקוחות שלכם יקלידו בגוגל, ומשלבים אותן בתוכן של האתר שלכם. אחרי הכל, למה שגוגל יחשוב שהאתר שלכם רלוונטי אם אין בו מילה על נעלי ספורט?

מילות מפתח רלוונטיות יכולות להיות:

  • "נעלי ספורט לנשים"
  • "נעלי ריצה לגברים"
  • "נעלי ספורט במבצע"
  • "נעליים אורטופדיות לריצה"

כאשר אנשים מקלידים מילים אלו בגוגל, מנוע החיפוש בודק האם מילות המפתח מופיעות בתוכן של האתר שלכם. למשל, אם בעמוד הבית שלכם יש כותרת כמו "נעלי ספורט לנשים במבצע", או אם יש לכם מאמר בבלוג עם הכותרת "איך לבחור נעלי ריצה לגברים", מנוע החיפוש יבין שהאתר שלכם רלוונטי לאותם חיפושים ויציג אותו בתוצאות החיפוש (כמובן שיש עוד פרמטרים רבים המשפיעים על מיקום האתר בתוצאות החיפוש). כך, שימוש נכון במילות מפתח בתוכן האתר יכול לעזור להביא יותר מבקרים לאתר שלכם.